Parkingowy terminal wjazdowy ESPAS 20-I

Parkingowy terminal wjazdowy ESPAS 20-I połączony ze szlabanem elektromechanicznym i podwójną pętlą indukcyjną jest urządzeniem służącym do kontroli wjazdów na parking. System pracuje w trybie stand-alone. Nie wymaga komputera i specjalnych połączeń między różnymi komponentami system.

Terminal wjazdowy bileterka
  • Podświetlany ekran LCD 20×2
  • Łatwy do uzupełniania pojemnik na 4000 biletów
  • Drukarka biletów kartonikowych składanych w harmonijkę (ISO)
  • Podświetlany przycisk do wydawania biletów zabezpieczony przed wandalizmem
  • Czytnik kart zbliżeniowych 125 kHz
  • Przycisk połączeń alarmowych
  • Dwukanałowy detektor pętli indukcyjnych wykrywający pojazdy
  • Pełne sterowanie szlabanu
  • Grzałka i system wentylacji ciśnieniowej z elektroniczną kontrolą temperatury

Parkingowy terminal wjazdowy ESPAS 30

Terminal wjazdowy ESPAS 30-I połączony ze szlabanem elektromechanicznym i podwójną pętlą indukcyjną jest urządzeniem służącym do kontroli wjazdów na parking. Przeznaczony do wykorzystania w systemach on-line, więc należy go połączyć z innymi elementami systemu za pośrednictwem sieci szeregowej w standardzie RS-485 lub w opcji TCP/IP.

Parametry techniczne terminali wjazdowych:

  • Zasilanie: 230 V AC / 50 Hz
  • Pobór mocy w trybie pracy: 200 W
  • Pobór mocy w trybie bezczynności: 70 W
  • Materiał: konstrukcja ze stali ocynkowanej, RAL7015
  • Temperatura pracy: od -20°C do +50°C
  • Stopień ochrony: IP 33
  • Interfejs: szeregowy RS-485
  • Czytnik zbliżeniowy: RFID 125 kHz
  • Waga: 60 kg

Terminal wjazdowy może w opcji być wyposażony w dodatkowy skaner. Umożliwia to używanie specjalnych biletów z ważnością na kilka dni (maks. 7 dni).

Terminal wyjazdowy może być wyposażony w retractor (Espas 20 U PLUS), który automatycznie odczytuje bilet. Dla kierowców jest to najwygodniejsza forma sprawdzenia biletu. Jednocześnie zatrzymanie biletu już wykorzystanego w wewnętrznym koszu nie tworzy bałaganu wokół urządzenia jeśli kierowca „przypadkowo” upuści bilet na jezdnię.

W standardzie są dostępne specjalne karty Operatora. Np. przekazane ochronie umożliwiają tylko za pomocą zbliżenia karty do terminala otworzyć lub zamknąć na stałe linie przejazdową lub przepuścić automatycznie pojedynczy pojazd.
System nie jest zamknięty. W każdej chwili będzie można powiększyć parking o kolejne wjazdy, wyjazdy lub dokupić kasę automatyczną.